Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Mayıs 2015 Perşembe

Beklesem görmek için geceleri

Tadına baktın mı? Sen şarabın
Bir kadeh değil bir fıçı
Kırmızı akar damarda kanım
Az değil hem de çok acı
Bu hayatta şarap gibi
İçmek yok tatmakta
Aşkın şarabını içersen
Kafan hep güzel ama
Hayallerin olur sarhoş
Ben yalnız tıpkı geceler gibi
Soğuk,karanlık ve ürkütücü
Sende yalnız tıpkı ay gibi
Karanlığa bir umutsun
Ben kışım sen bahar
Aramızda aylar var
Hep seni takip etsem de
Hiç bulaşamayacağız ey yâr
Günler var ya o günler
Ah hepsi ayrı bir şey
Ufukta güneş batarken
Ben yeniden seni bekliyorum
Gece olsun istiyorum
O zaman görürüm mehtabı
Ey ay ışığım ey Nuri didem
Ah gönül boş işlerle uğraşma
Rüyalar güzel olsa da
Hep uyanırsın bu dünyada
Kırmışım zincirleri açmışım
Kalbimin kapılarını sonuna
Bekliyorum seni yeniden
Yetmez mi ey güzel
Yetmez mi dertler
Ağlamak diyorsun ya o benim
Her gün ağlamakla tükendim
Sen bilir misin? Seni ben
Bekliyorum hep geceleri
Gündüzler var ya düşmanım ona
Senden ayrıyım uyutmaz da
Uyku bastırsa diyorum ve
Uyanmasam rüyamdan
Çünkü ben her gece seni
Rüyalarıma çağırıyorum
Bazen gelmiyorsun ya
İşte o zaman bitiyorum
Sarılıyorum derdime
Ahım inletirken zamanı
Gözlerimden ıslanıyor yorgan
Dertler bitmeyecek mi?
Yâr gelmeyecek mi? Soruyorum
Hıçkırıklara dokunuyorum
Hissediyorum gerçek azabı
Dokunsam bulutlara çıkıp
Otursam ve baksam sana
Beklesem görmek için
Geceleri...
M.Emin İğde 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder