Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Nisan 2015 Pazar

Aşkın sedası (biraz da şiir)

Aşkın Sedası
Uzaklara daldım güvercin gibi kanatlandım görsem seni diye ey yar
Bülbül olmuştum bağında ölmek için bağında görsem seni diye ey yar
Kalbim ömrüm senin olsun da ben yaşamasam da görsem seni diye ey yar
Geceler hep karanlıkta aydınlığım olsan da  görsem seni diye ey yar
Ey zibaterin nedendir bu kadar dert ve gazap görsem seni diye ey yar
.....
Güller solsa da ömrüme bahar gelir elbette
Ay olmasa da semamda yıldız olur elbette
xxxxxxx
Nereye gideyim çare yoktur derdime ne çare
Kalbim dert içindedir ciğerim ise pare pare
xxxxxxx
Hakkın yazdığını bozamazsın boşuna ey yar
Sen benim kaderimsin ben senin kaderin ey yar
.......
Bahçe kenarında yalnız gül ey yar
Seslendim sana gel sesime ey yar
.....
Yoruldum artık kanatlarım kırık gönlüm hastadır benim ey yar
Kanatlarımı göremeseydin uçamazdım hasta yârını sar
xxxxxxx
Kalbimin derdine yoktur deva
Sazımın sesine yoktur seda
xxxxxxx
Ey zalim servetimdin dönmedin kalbimin şifasıydın dönmedin
Bu aşığının derdi asırlar geçse de asla unutulmasın
xxxxxx
Kalbimin derdine yoktur deva
Sazımın sesine yoktur seda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder